מתקפה אירנית על מרכזיות IP (אסטריסק) בישראל

לאחרונה בעקבות מאמרים “מקצועיים ביותר” וחשיפות של עיתונים (בעיקר עיתונים/מגזינים באינטרנט) נראה שהתחילה מלחמה שלא ידענו עליה.

מספר עיתונים מעלים מידיי פעם ידיעה מפחידה בנושא ולומר את האמת, גם אני התחלתי לפחד.

לאחר שפתאום, גם המרכזיה שלי, הפסיקה לקבל שיחות. האינטגרטור שהוא אחד המומחים בעולם הגיע ובדק ובדק ואף שלח לבדיקות גנטיות במעבדות מתקדמות. מכיוון שהאינטגרטור המדובר הוא הכי הכי טוב בעולם והצליח להתקין מודולים שאף בן אנוש לא יכול לפרוץ היה לי מאוד מוזר העניין.
בסוף האינטגרטור אמר לי שמדובר על משהוא שהעולם טרם ראה. ווירוס חייזרי ממוצא אירני חדר למחשב ולא רוצה לצאת משם. כל מומחי האבטחה שהאינטגרטור הביא פשוט לא הצליחו למחוק ולהסיר את הווירוס. כל הניסיונות גרמו להחרפה נוספת, המרכזיה פתאום הודיעה שלא רק שהיא לא מקבלת יותר שיחות אלא מפסיקה בכלל גם לחייג החוצה. בסוף האינטגרטור החליט שזה הוא, כנציג מדינת ישראל, מול הווירוס החייזרי נציג אירן ולכן שפך פלירט לתוך המחשב וגם… קצת דלק. מייד שרצה להדליק גפרור עצרתי והרגעתי אותו, חיברתי בזהירות את כבל הטלפוניה מאחורה ודיברתי למרכזיה שתפסיק עם השטויות וכדאי שנכריז על הפסקת אש.
מייד ראיתי שהווירוס הבין אותי, פתאום הכול עבד וכך אנו חיים בהרמוניה עד הווירוס והחשיפה הבאה.

את האינטגרטור כמובן החלפתי ומאז הכול עובד פשוט מצויין.(נכתב בעקבות כתבת נושא בעניין בעיתון המכובד, דה-קום, אשר זה לא הפירסום הראשון אצלו בנושא)

1 באפריל 2012
ועכשיו קצת רצינות, קריאה חוזרת מובילה למסקנה פשוטה, כל הכתבות בנושא אלו כתבות פירסום גרידא אשר מקורם בחברות האינטגרציה בארץ.
פירסום פירסום, אבל מה מטרתם?
1. להעלות מודעות לבאגים/פירצות במרכזיות אסטריסק? במידה וכן מה לגבי כל שאר מרכזיות ה IP בשוק? הם חסינות?
2. להאדיר את שמם כמומחים בתחום האסטריסק? כן.
3. ללמד את השוק כיצד לחסום/להגן? לא.

כדאי שעיתונים אלקטרונים המתיימרים להיות מקצועיים (כגון דה-קום חדשות התקשורת בישראל) יבדקו קצת מה הם מפרסמים ואולי ישאלו אנשים נוספים ומקצועיים באמת.
אולי בכלל יש לחייב כל עיתון/מגזין/מדיה כתובה לדבוק באמינות בפירסום ??
אם מדובר בכתבת פירסום אשר שולם עליה כסף, חובה להטביע את המילה פירסומת באותיות קידוש לבנה שגם הדיוט כמוני יבין מייד.

שמואל בסן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות