שלוחה סלולרית מרכזיה סלולרית

הצטרפו עכשיו

מרכזיה סלולרית ההופכת כל סים קיים לסים חכם כחלק משרותי המרכזיה

מעולם לא היה פשוט ויעיל יותר להפוך שלוחות סלולריות להיות חלק מהמרכזייה והמוקד מהמתקדמים בארץ ובעולם

business connection chain social network team group teamwork people community communication internet t20 kRRxp2 1

למה בוחרים בבלובי.נט?

computer 86x86 1

אבטחה

החברה היחידה העומדת בתקני אבטחת מידע ומאושרת בתקן בינלאומי.

ace icon20

חדשנות

הפכנו את הסים הפשוט והמוכר לחלק מובנה במרכזיית ענן מתקדמת תוך שמירת פשטות השימוש בסים ויציבות המרכזייה.

ace icon16

פשטות

פשוט מקבלים סים ומתקינים במכשיר. ללא התקנות תוכנה והפניות שיחות

פשטות

פשוט לבחור חכם ולהפוך כל סים פשוט לסמארט סים!

פתרון חדשני שישאיר אתכם מחוברים לארגון בכל זמן ומכל מקום

הסלולר לעסקים הוא בעצם חיבור בין המערכות המתקדמות של בלובינט בעולם המרכזיות בענן לבין מערכת המתגים של מספר חברות סלולריות. החיבור החכם וייחודי הופך את מכשיר העובד שנמצא בשטח לחלק בלתי נפרד ממערך הטלפוניה הארגוני ומאפשר מעבר לשימוש הבסיסי של שיחה בין שני צדדים, ניהול תשומות ותפוקות לרבות ניתוח מדדי שירות ומכירה בזמן אמת.

connection business communication office teamwork computer employee operator call center hotline t20 drxEwn

יתרונות

ace icon20

הטמעה פשוטה ומהירה

היתרון העיקרי של הסלולר לעסקים בא לידי ביטוי בקלות ובפשטות בחיבור לשירות - חיבור פשוט של כרטיס SIM לטלפון הנייד ואתם מחוברים לטלפוניה בענן.

computer 86x86 1

אין צורך בתשתית

החיבור של השלוחה הסלולרית עם המרכזייה בענן אינה דורשת תשתית אינטרנט וספק אלא נשענת על החיבור ישיר מול האנטנות מפעיל הסלולרי.

ace icon14 1

הטמעה פשוטה ומהירה

היתרון העיקרי של הסלולר לעסקים בא לידי ביטוי בקלות ובפשטות בחיבור לשירות - חיבור פשוט של כרטיס SIM לטלפון הנייד ואתם מחוברים לטלפוניה בענן.

ace icon9

אין צורך בתשתית

החיבור של השלוחה הסלולרית עם המרכזייה בענן אינה דורשת תשתית אינטרנט וספק אלא נשענת על החיבור ישיר מול האנטנות מפעיל הסלולרי.

מידע על פתרון מרכזיה סלולרית

הסלולר לעסקים הוא בעצם חיבור בין המערכות המתקדמות של בלובינט בעולם המרכזיות בענן לבין מערכת המתגים של מספר חברות סלולריות.

הסלולר לעסקים הינו פתרון חכם וייחודי אשר הופך את מכשיר העובד שנמצא בשטח או בבית (באמצעות חיבור SIM בלבד) לחלק בלתי נפרד ממערך הטלפוניה הארגוני ומאפשר מעבר לשימוש הבסיסי של שיחה בין שני צדדים תכונות שאינן ניתנות ליישום בקו רגיל. מעבר לכך, החיבור של הטלפון הסלולרי יחד עם המרכזייה הארגונית מאפשר ניהול של כלל שירותי התקשורת בארגון במקום אחד.

twenty20 a4837bb7 e601 4e98 9323 63270e88be00

הקלטה ואחסון שיחות

כלל השיחות העסקיות מוקלטות באופן אוטומטי בכל סוגי הטלפונים וללא צורך בחיבור לאפליקציה. אחסון השיחות מתבצע במערכת מאובטחת בענן (או בשרת אחסון משלכם) וניתן לגשת בקלות לכלל הקלטות השיחה דרך ממשק פירוט השיחות הארגוני. בנוסף לכך, ניתן לחסום הקלטות ליעדים ספציפיים כך שניתן לשמור על פרטיותו של העובד המשתמש בטלפון גם לצרכיו האישיים.

twenty20 1c787507 a2ea 4773 ae94 c845b5468b9a
close up employee man hand press number on telephone for contact with virtual one stop business t20 29jQQE

ניטור השלוחה הסלולרית

באמצעות נתוני פעילות השלוחה הסלולרית תוכלו לנטר את פעילות העובדים בזמן אמת, להפיק דוחות ולשפר את הפעילות החוץ משרדית. המידע נגיש באופן אינטואיטיבי בממשק המוניטור ונתוני זמן אמת לטובת מדידה ובקרה כחלק בלתי נפרד ממערך הטלפוניה הארגוני.

שירותי מספור סלולריים

הידעתם? מחקרים מראים כי אחוזי המענה בשיחה נכנסת ממספר סלולרי גבוהים בכ-80% מאחוזי המענה לשיחה ממספר נייח. אנו ב-Bluebe מציעים אפשרות לרכישת מספרים סלולריים לשימוש בשלוחה סלולרית או שלוחה נייחת כדי להציגם כמספר מזוהה בשיחות יוצאות ולנתב אותם בשיחות נכנסות לאן שתחפצו.

university telephone hall phone classroom lecture t20 K6V6y1 1
thumb 282702926

מזהה דינאמי בסלולרי

הצגת מספרי טלפון שונים בשיחות יוצאות מהשלוחה הסלולרית בהתאם ליעד או על פי הגדרה מותאמת אישית.

טלפון סלולרי שולחני

טלפון סלולרי שולחני אידיאלי לשימוש בסניפים מרובים, עבודה מהבית או מכל משרד המבקש לחבר את המרכזייה בענן בקלות וללא תלות בתשתית האינטרנט. ב-Bluebe נוכל להציע מגוון טלפונים סלולריים שולחני (GSM נייח) או אלחוטיים המופעלים באמצעות SIM.

t41s
pick up the phone at the desk to wait for the call hang up the telephone at the work desk t20 oROwE8

ניתוב שיחות (IVR) מותאם אישית

שמרו על זמינות גבוהה על ידי ניתוב השיחות הנכנסות למספר הסלולרי, למספר שלוחות במקביל, לפי זמנים, באין מענה או למספר אחר. במהלך ניתוב השיחה, תוכלו לקדם את המסרים השיווקיים או להנעים את זמן ההמתנה למענה.

אינטגרציה למערכת המידע הארגונית

הסלולר לעסקים מאפשר חיבור מלא בין השלוחה הסלולרית למערכת ניהול הלקוחות בעבודה מול מחשב. בעזרת התממשקות למערכת המידע ניתן לחייג בלחיצה, להקפיץ את כרטיס הלקוח בשיחה נכנסת, לתעד את פרטי השיחה באופן אוטומטי בכרטיס הלקוח (כולל קישור להקלטה) ועוד יכולות רבות ומגוונות שיגדילו ערך ללקוח וישפרו תפוקות עסקיות.

university telephone hall phone classroom lecture t20 K6V6y1
business connection chain social network team group teamwork people community communication internet t20 kRRxp2 1

מגוון חבילות

לרשותכם עומדות מגוון חבילות של סלולר לעסקים המתאימות לכל סוג של פעילות עסקית. החבילות כוללות חיבור למגוון שירותי מרכזייה בענן, גלישה ושיחות והודעות SMS לישראל ללא הגבלה.

בחרו את מה שמתאים לכם

globe 1

מוקד בענן

call 1

מרכזייה חכמה

setting

סלולר לעסקים

סלולר לעסקים - אתם שואלים אנחנו עונים

הרחבת יכולות המרכזייה עם חיבור לטלפונים הסלולריים של העובדים

הרחבת יכולות המרכזייה, קידום היכולת להתחבר אליה בכל זמן ומכל מקום, שיפור ההמשכיות העסקית במצבים חריגים ואף חסכון בהוצאות התקשורת בעסק (לעובד הממוצע כבר יש מכשיר מתאים).

פשטות בשימוש, הטכנולוגיה העדכנית ביותר ופלטפורמה מאוחדת.

קלות הטמעה (הפתרון של בלובי.נט דורש רק התקנת SIM), יכולות כלולות כגון ניטור שלוחה סלולרית או שירותי מספור סלולריים, ואפשרויות מיוחדות כגון שילוב טלפון סלולרי שולחני.

תפריט נגישות