מומחה לבחירת מרכזייה / המומחים המובילים בישראל יעזרו לך לבחור את המרכזייה הטובה ביותר בחינם

כותרת “מדהימה” כזאת מופיעה באתרים רבים ופרסומות ללא הפסקה.
אז מה יש לנו כאן? “מומחים” אשר משקיעים את זמנם היקר במציאת פתרונות לעובר ושב ללא תמורה? בחינם? רק ל 10/100 המתקשרים הראשונים? (מבטיח לכם שתתקשרו גם אחרי שנה והכול נשאר אותו דבר בדיוק). רוצים שמהנדס/יועץ/מומחה (השלם את החסר) תקשורת יחזור אליך ללא תשלום?

את המומחים האמיתיים לא תמצאו באינטרנט, לא תמצאו אותם מקדמים את עצמם באמצעות מאות כתבות ממוחזרות ובעלי אתרי דומיין שונים.
מומחי תקשורת ויועצי תקשורת לא עובדים עם חברות קטנות של עשרות עובדים בודדים פשוט כי העלות שלהם לשעה תגרום להחזר השקעה ארוך במיוחד. מומחים אלו עובדים עם חברות גדולות במשק (שאינם מחפשים את המומחים בגוגל) ועם חברות בינלאומיות.

אז נשארנו עם המומחים בגוגל שההמלצות שלהם הם עזרה בבחירת הספקים ו/או תנו לספקים לרדוף אחריכם.
במה הם יועצים לנו? הם יועצים לנו על הפתרון המשתלם ביותר עבורם.

עם ירידות המחירים בשוק כבר לא קונים מרכזיות בעשרות ומאות אלפי שקלים. מרכזיות שלפני עשור ויותר עלו כך היום מחירם ירד לאלפי שקלים בודדים ולפיכך גם התגמול ל”יועצים” ו”מומחי התקשורת” ירד בהתאם.
היועצים והמומחים באינטרנט הם אלו שיאספו את הנתונים שלנו ופשוט ימכרו אותם לחברות התקשורת בעבור 100-200 ש”ח לפניה עבור כל לקוח.
האם נקבל מחירים טובים יותר בכך שהחברות “ירדפו” אחרינו? לא! לא!
אותם החברות (שניתן למנות באצבעות כף היד) צריכים אותנו כמנויים מספר חודשים רק בשביל להחזיר את התמורה ליועץ.
פניה שלנו לספקים ישירות תאפשר להם להציע הצעות זולות יותר תוך חיסכון העמלה שבדרך.

ההמלצות שלהם לא לקנות מרכזיות זולות מסין אלא פשוט לקנות מרכזיות יקרות של יצרנים ממותגים (שגם הם מיוצרים בסין). המלצות אלו פשוט מנותקות מהמציאות כי הכל היום מיוצר בסין החל מציודי סיסקו ועד ציוד ללא שם.
האימרה “בראשית ברא אלוהים את השמיים ואת הארץ ואת כל שאר הדברים ייצרו הסינים” פשוט נכונה. אין אנו ממליצים לקנות מוצרים פשוטים וגרועים מסין אלא לקנות מוצרים טובים ואמינים גם אם הם מיוצרים בסין.

אז מה ההמלצה שלנו? ההמלצה שלנו היא לעשות שעורי בית ולא לסמוך על מקדמי מכירות ומומחי תקשורת באינטרנט. הדבר היחיד שמומחים אלו עוזרים הוא לעצמם. בעזרה שלהם לבחור בפתרון המשתלם ביותר כלכלית עבורם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות